Автор Ясінська Алла Станіславівна
Вікова категорія учнів 7 клас
Предмет географія
Актуальність уроку
Вивчення природних зон Південної Америки дає змогу учням зрозуміти закономірності розподілу живих організмів на планеті, вплив географічного положення, клімату, ґрунтів на формування природних комплексів. STEM-підхід розвиває критичне мислення, вміння працювати в команді, застосовувати знання на практиці та створювати власні мініпроєкти.
Стислий опис уроку
Під час уроку учні досліджують природні зони Південної Америки, визначають залежність рослинного і тваринного світу від кліматичних умов, створюють інтерактивну карту та мінімакет однієї із зон (наприклад, Амазонії). Робота проводиться в групах із використанням технологій, математики, мистецтва та природничих наук.
Очікувані результати уроку
Учні:
• пояснюють, як клімат впливає на формування природних зон;
• розпізнають природні зони Південної Америки на карті;
• вміють працювати з цифровими інструментами (Google Maps, PowerPoint);
• створюють візуальні моделі (макети, презентації);
- розвивають навички співпраці, аналітичного мислення, самооцінки.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обладнання, необхідне для реалізації уроку
- Фізична карта Південної Америки
- Комп’ютери або планшети з доступом до інтернету
- Презентаційне обладнання (проєктор, екран)
- Матеріали для макету: картон, папір, клей, фломастери, фарби
- Онлайн-сервіси: PowerPoint
Діяльність після виконання уроку
- Презентація групових робіт (макетів, карт, постерів)
- Обговорення отриманих результатів і труднощів
- Виставка «Природні зони Південної Америки очима учнів»
- Рефлексія: коротке опитування «Що я дізнався? Що мене здивувало?»
Використані ресурси
- Атлас з географії, 7 клас
- Підручник «Географія», 7 клас
- Онлайн-карти Google Earth, National Geographic Kids
- Відео з YouTube (Географія ПРОСТО)