Автор: Решетняк О. Д.
Вікова категорія учнів 6 клас
Предмет зарубіжна література
Актуальність проєкту (уроку)
Урок дає можливість глибшого розуміння літературного твору, розвитку критичного та аналітичного мислення, творчості та навичок розв'язання питань через інтеграцію сучасних технологій та реальних життєвих ситуацій.
Урок посилює міжпредметні зв'язки, роблячи вивчення літератури більш наочним, практичним і актуальним.
Стислий опис проєкту (уроку)
Здобувачі освіти аналізують художній твір, визначаючи характерні для наукової фантастики ознаки. Працюють над дослідженням розвитку сюжетних ліній, характеризують художні деталі - символи та їхній вплив на сприйняття та розуміння твору.
Під час роботи створюють хмару слів відповідно до теми уроку, використовуючи знання з інформаційних технологій, та моделюють (будують) макет фантастичної планети, зображеної в оповіданні.
Урок передбачає індивідуальну роботу, роботу в групах, загальну роботу класу.
Очікувані результати проєкту (уроку)
- поглиблення знань з природничих наук та математики;
- розвиток міждисциплінарних компетентностей (математика, пізнаємо світ, технології, інформатика);
- розвиток логічного мислення, вміння висловлювати власну думку;
- використання сучасних технологічних інструментів, інформаційних технологій;
- визначення основної думки прочитаного;
- характеристика художніх деталей та іхнього впливу на сприйняття;
- пояснення назви твору;
- фіксація елементів художнього тексту з допомогою графічних позначок;
- створення власного тексту (есе) на тему майбутнього для взаємодії з іншими;
- поглиблення знань про поняття “фантастична” та “науково - фантастична література”, ідея, оповідання.
Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обладнання, необхідне для реалізації проєкту (уроку):
Мобільні телефони або планшети з доступом до Інтернету. Проєктор або інтерактивна дошка. Картон, кольоровий папір, пластилин, клей, ножиці, лінійк, кольорові олівці.
Діяльність після виконання проєкту (уроку)
- Написання есе “ Чим приваблює космос?” “Яким я уявляю майбутнє людства?”
- Створення малюнків, аплікацій, що відображає художній світ твору.
Використані ресурси
- Підручник. Зарубіжна література. Підручник рекомендовано для 6 класу закладів загальної середньої освіти( колектив авторів: О. Ніколенко, Л. Мацевко - Бекерська, Н. Рудніцька, Л. Ковальова, В. Туряниця, Н. Базильська, О. Гвоздікова, Д. Лебедь).
- Відкриті джерела Інтернету.